זו אחת ההגשמות הגדולות המשמחות והמרגשות לתכנן ולהקים בית חדש במקום בו היה קודם רק מגרש ריק.  זה אחד המסעות המופלאים ביותר "למפות" את הצרכים שלנו, הרצונות והחלומות וליצור מתוכם תכניות ומודלים שלאחר מכן יתממשו לבית אמיתי ממש שבו מתרחשים חיים שמחים. זוהי הגשמה של חזון. לא פחות. ואני עושה זאת עבורכם ובעזרתכם.

זה מתחיל בפגישת היכרות ביננו ללא התחייבות  בה אני מבין מי אתם ובמה מדובר ואז אני יכול לשלוח לכם הצעת התקשרות מפורטת במייל. לאחר אישור ההצעה העבודה מתחילה. אנו נפגשים שוב ומדייקים את רשימת הצרכים, הרצונות והשאיפות מהבית ומהתהליך.  מבהירים גם מה התקציב העומד לרשותכם עבור בניית הבית. עם הנתונים הללו ונתוני המגרש היחודיים, שהם כמו המידות שהחייט לוקח, אני מכין לכם מספר סקיצות תכנוניות של הבית.

במפגש הבא שלנו אני מציג אותן לפניכם ובתהליך משותף אנחנו מגבשים את הסקיצה הנבחרת.  התכנון כולל כמובן את כל תכנון הפנים כולל העמדת רהיטים (הכרחי לתכנון נכון של בית), תכנון מטבח, מיקום קבועות סניטריות (כיורים, אסלות וכד') וכל מה שקיים בבית בפנים, בחוץ ובחצר. ( פרגולות, שבילים , ברכות וכד' ). בדרך כלל החבילה הסטנדרטית שלי המתוארת כאן מספיקה אך במידה ורוצים להוסיף עיצוב פנים מפורט יותר (לתכנון חלוקת פנים של ארונות מטבח למשל, או פריסת קרמיקה מפורטת בחדרי רחצה וכד') בהחלט ניתן להוסיף בשמחה. ניתן לקרוא על כך יותר בפירוט כאן

 לסקיצה הנבחרת הזו אני בונה מודל תלת מימדי ממוחשב אשר ממחיש בצורה מדוייקת כיצד יראה הבית מבפנים ומבחוץ.

קיים בינינו דיאלוג מתמיד ופתוח כמובן לאורך כל הדרך עד לאישור התכנית הנבחרת. (הדיאלוג הפתוח נמשך כמובן גם אחרי לאורך כל הדרך המשותפת שלנו).

בשלב זה אני מתחיל בכל השלב הבירוקרטי יותר של אישור הבית שתוכנן ברשויות עד לקבלת היתר. יכולים לקרוא על כך יותר כאן

לאחר קבלת ההיתר אני מכין לכם סט תכניות מפורט לבנייה איתו אפשר לצאת למכרז קבלנים או לבנייה בפועל אם כבר יש קבלן.  זה השלב בו ניתן להחליט על המשך הליווי הצמוד שלי בניהול מכרז הקבלנים ופיקוח צמוד על הבניה. ניתן לקרוא על אפשרות זו יותר בפירוט כאן